Poradnik

Zespol

5 sposobów na poprawienie relacji z klientem

Zastanawiasz się jak przyciągnąć klienta na dłużej?

W niniejszym artykule znajdziesz 5 sposób na to jak możesz zyskać lojalność swoich klientów!

Czytaj więcej...

Zespol

Networking - zbuduj swoją profesjonalną sieć kontaktów

Networking to - najprościej ujmując - narzędzie do budowania swojej sieci kontaktów biznesowych. Dla jednych jest wspaniałą okazją do nawiązania nowych znajomości i wymiany doświadczeń, inni z kolei unikają spotkań networkingowych jak ognia. Co jest tego przyczyną?
 
Czytaj więcej...

Zespol

Grywalizacja procesów szkoleniowych, czyli gdzie i jak można zastosować gry podczas szkolenia

Prawidłowo zastosowane gry biznesowe wywołują u ludzi flow oraz sprawiają, że czują się oni jednocześnie zrelaksowani i podekscytowani. Są to idealne warunki do nauki, dlatego grywalizacja szkoleń jest bardzo skutecznym sposobem zwiększania efektywności rezultatów szkolenia.

Czytaj więcej...

Zespol

Nauka w szkole może być pasjonująca! Grywalizacja w edukacji

Szacuje się, że przeciętny nastolatek spędza ok. 10 tysięcy godzin na nauce. Tyle samo czasu poświęca na gry komputerowe. O ile jednak czas spędzony na grach jest dla nich przyjemny i ekscytujący, o tyle nauka przyprawia ich niekiedy o zniechęcenie i znudzenie. Może czas najwyższy to zmienić?

Czytaj więcej...

Zespol

Wpływ gier na życie zgrywalizowanych Polaków

Na przełomie października oraz listopada 2014 odbyło się największe badanie graczy w Polsce. Za opiekę merytoryczną nad projektem odpowiadała międzynarodowa agencja badawcza  IPSOS. Projekt wspierany był przez szeroką koalicję polskiego środowiska gamingowego. Sponsorem badania był producent kart graficznych SAPPHIRE Technology. Celem badania było zbudowanie prawdziwego obrazu polskiego gracza i m.in. ustalenie ich statusu społecznego, zawodowego, poziomu życia, cech osobowości. W badaniu ankietowym wzięło udział prawie 80 tysięcy graczy.

Czytaj więcej...

Zespol

4 Typy graczy - infografika

Richard Bartley, twórca gry MUD1 i wykładowca uniwersytecki, opracował 4 najpopularniejsze typy graczy. Sprawdź, którym z nich jesteś!

Czytaj więcej...

Zespol

4 typy graczy

Jakim typem gracza jesteś? Poznaj ich wszystkich!

Dzięki pracy Richarda Bartley’a, wykładowcy akademickiemu oraz twórcy gry MUD1 możemy wyróżnić 4 najpopularniejsze typy graczy. Przekonaj się czy wolisz odkrywać czy zdobywać.

Czytaj więcej...

Zespol

Twój Cel biznesowy jest naszym celem biznesowym, czyli co możesz zyskać dzięki grywalizacji

Grywalizacja, gryfikacja, gamifikacja… Te trzy obco brzmiące wyrazy tak naprawdę oznaczają to samo, a mogą być kluczem do Twojego sukcesu. Grywalizacja umożliwia modyfikowanie zachowań ludzi. Opiera się ona na zastosowaniu rozwiązań znanych z gier do wzmacniania pożądanych postaw i zwiększania motywacji pracowników. 

Czytaj więcej...

Zespol

Słownik przydatnych pojęć

Grywalizacja, Gryfikacja, Gamifikacja.. Wyjaśnienie definicji słów, które powinien znać każdy, komu zależy na zwiększenie efektywności działań w swojej firmie

Czytaj więcej...

Zespol

Konstrukcja gry - o jakich elementach należy pamiętać?

Czy zastanawialiście się kiedyś, jakie czynniki decydują o sukcesie gier? Nie od dziś wiadomo, że niektóre tytuły cieszą się niesłabnąca popularnością, podczas gdy o innych ciężko znaleźć jakąkolwiek wzmiankę. Z czego wynikają te rozbieżności? Spróbujmy rozwiązać tę zagadkę i wspólnie zagłębić się w konstrukcję tworzenia absorbujących gier.

Czytaj więcej...

Zespol

Poczuj flow! - jak sprawić, by gra skutecznie Cię wciągnęła?

Dlaczego tak chętnie poświęcamy wolny czas na granie w gry? Czynność ta wiąże się przede wszystkim czynność wiąże się z dobrą zabawą i relaksem, jednak emocji związanych z graniem jest o wiele więcej. Wsród nich odnaleźć można takie, jak: ekscytacja związana z rywalizacją czy też pozytywne odczucia towarzyszące wygranej. Twórcom gier najbardziej zależy jednak na osiągnięciu przez gracza tzw. “flow”. Czym objawia się ten stan?

Czytaj więcej...

Zespol

Grywalizacja w biznesie

Pomysł na wykorzystanie gier w biznesie jest stosunkowo nowy, jednak szturmem podbija serca menedżerów HR, dyrektorów i kadr zarządzających. Skąd pomysł na gry? Co można dzięki nim osiągnąć?

Gry kojarzą się z dobrą zabawą, ze sposobem na spędzanie czasu wolnego. Z kolei pierwszymi skojarzeniami ze słowem „biznes” są najczęściej – profesjonalizm, powaga, pieniądze. Ludzie są nauczeni, że biznes oznacza szacunek i często mylnie uważają, że biznes i gry się ze sobą kłócą.

Czytaj więcej...